«…Τι μήνυμα να δώσει ο πρωθυπουργός από την ορκωμοσία των δικαστών στη Θεσσαλονίκη, όταν από το βήμα της Βουλής καταλύει την αρχή της διάκρισης των εξουσιών, καταλύει το τεκμήριο της αθωότητας και καταδικάζει δημοσιογράφους που ερευνούν σκάνδαλα και με κυβερνητική μεθόδευση έχουν καταστεί κατηγορούμενοι για αυτό;Μετά από αυτό που έκανε ο κ. Μητσοτάκης, που από το βήμα της Βουλής έχει προγράψει και προδιαγράψει το απόφαση μιας δίκης, η οποία δεν έχει γίνει και αφορά σε πρόσωπα που έχουν καταστεί κατηγορούμενοι με τις πολιτικές μεθοδεύσεις του, τι να πει στην Σχολή Δικαστών; Δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτεις; Αυτή η ωμή παρέμβαση του πρωθυπουργού στο έργο της Δικαιοσύνης είναι ακόμη μια ψηφίδα στα έργα και της ημέρες ενός παρακμιακού καθεστώτος που εκθέτει την χώρα μας στην Ευρώπη. Η «επιχείρηση Πολάκης» στην Βουλή τούς γύρισε μπούμεραγκ. Γιατί η προσπάθεια να του κλείσουν το μικρόφωνο, δεν ήταν προσπάθεια προσωπικής του φίμωσης, αλλά προσπάθεια φίμωσης της αλήθειας για το σκάνδαλο Novartis και το σκάνδαλο αρχειοθέτησης της έρευνας για τους Γεωργιάδη και Αβραμόπουλο.Μια πράξη αρχειοθέτησης, η οποία λέει για τον κ. Γεωργιάδη ότι δεν μπορεί να στοιχειοθετηθεί δωροδοκία σε βάρος τους, γιατί δεν «ικανοποιήθηκαν» όλα τα αιτήματα της εταιρίας Novartis!Βρίσκει τέρατα κανείς διαβάζοντας αυτή την πράξη αρχειοθέτησης.Την ίδια ώρα έρχονται στο φως όλες αυτές οι συνομιλίες του Φουρθιώτη με το μισό υπουργικό συμβούλιο και γαλάζια στελέχη. Καμία άλλη κυβέρνηση δεν θα μπορούσε να σταθεί μετά από όλα αυτά, κανείς πρωθυπουργός και πολύ περισσότερο ένας υπουργός Επικράτειας που κατοικοεδρεύει στο Μαξίμου και είναι ο εμπνευστής, ο νονός που έδωσε το όνομα «επιτελικό» στο κράτος. Τελικά- δυστυχώς για την χώρα μας-αποδεικνύεται ότι οι Μητσοτάκηδες δημιουργούν συνθήκες ανωμαλίας. Θέλετε να μιλήσουμε για το ‘65 και την Αποστασία; Θέλετε να μιλήσουμε για την περίοδο ‘90-‘93, για τις παρακολουθήσεις και τα Ειδικά Δικαστήρια; Βλέπετε το γίνεται τώρα; Δεν αρέσει η ομαλότητα στην οικογένεια Μητσοτάκη…»