Το έγκλημα της Θεσσαλονίκης και ο ανέμελος πρωθυπουργός που δε σέβεται τη Δικαιοσύνη Το έγκλημα της Θεσσαλονίκης με τις χιλιάδες ανθρώπινες απώλειες δεν είναι θέμα επικοινωνίας, όπως κυνικά δήλωσε ο πρωθυπουργός, αλλά Δικαιοσύνης. Ο εισαγγελέας έχει παρέμβει και ήδη διεξάγει έρευνα.Άπλετο φως, πλήρης διερεύνηση των συνθηκών που προκάλεσαν αυτή την τραγωδία. Αυτό απαιτούν το δίκαιο και η ηθική, οι συγγενείς των ανθρώπων που χάθηκαν άδικα και περιμένουν απάντηση σε αυτό το αμείλικτο «γιατί»…