Τέλεια τα αμερικάνικα του πρωθυπουργού, αλλά ξέχασε τη λέξη «Τουρκία»!
18 Μαΐου 2022
Συνέντευξη στον ΡΣ «Flash 99,4» και την δημοσιογράφο Βασιλική Πολίτου

«Ο πρωθυπουργός δεν είπε τίποτα για τα τουρκικά F-16 και τον εξοπλισμό του τουρκικού αναθεωρητισμού από τις ΗΠΑ.Αντί να θέσει επι τάπητος τον πάγωμα οποιαδήποτε τέτοιας προοπτικής, «απαντά» ρίχνοντας την Ελλάδα σε μια ξέφρενη κούρσα εξοπλισμών που αν κάποιον ενισχύει, δεν είναι τα συμφέροντα της χώρας μας, αλλά την αμερικανική πολεμική βιομηχανία που τρίβει τα χέρια της!Ενώ την ίδια ώρα ο Ερντογάν και η Τουρκία-που κάθε άλλο παρά είναι απομονωμένοι και εγκαλούνται για τον αναθεωρητισμό τους από τις ΗΠΑ-εξοπλίζονται με αμερικανικά αεροσκάφη για να παραβιάζουν τον ελληνικό εναέριο χώρο! Ενώ την ίδια στιγμή η Τουρκία προβάλλεται ως ειρηνοποιός και παράγοντας επίλυσης της Ουκρανικής κρίσης, με την μισή Κύπρο υπό κατοχή!Αυτά τα F-16 που θέλει να παραγγείλει η Τουρκία, τα θέλει για να παραβιάζει τον ελληνικό εναέριο χώρο και να αμφισβητεί την εθνική μας κυριαρχία, ενώ την ίδια στιγμή θέτει ζήτημα αποστρατικοποίησης των νησιών του Αιγαίου!Αλλά η Τουρκία βρίσκει και τα κάνει!Θέλετε να δούμε πως διανύθηκα αυτά τα τρία περίπου χρόνια, και όλο αυτό το διάστημα από την πρώτη επίσκεψη του κ. Μητσοτάκη ως πρωθυπουργού στις ΗΠΑ και την συνάντηση με τον Τραμπ; Τι έχει κερδίσει η χώρα μας και πως έχει απαντηθεί η τουρκική επιθετικότητα;Δίνουμε τα πάντα χωρίς αντάλλαγμα, εισπράτουμε προκλητικότητα και επιθετικότητα από την Τουρκία χωρίς καμία καταδίκη από τις ΗΠΑ.Στο ερώτημα ποια είναι τα ανταλλάγματα και ποια είναι η ανταπόδοση σε αυτή την λεόντεια σύμβαση που υπέγραψε η χώρα μας με τις ΗΠΑ για τις βάσεις, δεν έχουμε λάβει απάντηση.Ή μήπως είναι τα F-16 που θα πάρει η Τουρκία για να υπερίπταται πάνω από τον ελληνικό εναέριο χώρο αμφισβητώντας την εθνική κυριαρχία μας, λέγοντας μάλιστα ότι η Ελλάδα είναι η επιτιθέμενη;»

τελευταίες δημοσιεύσεις: Τελευταία νέα