Έχουν όντως τον πρώτο λόγο οι επιστήμονες; Τότε γιατί δεν τον είχαν εξαρχής για να διευθετηθούν-όπως τόσα άλλα- και τα ζητήματα της λειτουργίας των Εκκλησιών;
Και αν όντως τον πρώτο λόγο τον έχουν οι επιστήμονες, τότε γιατί εμφανίζεται σε ρόλο Καίσαρα ο πρωθυπουργός έξω από το Μέγαρο Μαξίμου αψηφώντας τα μέτρα;
Συνέντευξη στο Mega και τους δημοσιογράφους Ανδρέα Παπαδόπουλο και Θανάση Φουσκίδη