Ο κ. Πλεύρης έρχεται να τελειώσει τη δουλειά που δεν πρόλαβε να κάνει στις προηγούμενες κυβερνήσεις της δεξιάς: να σκοτώσει το δημόσιο σύστημα υγείας!
21 Μαρτίου 2022

«…Με το νομοσχέδιο που ετοιμάζει το Υπουργείο Υγείας, θα έρθει να βάλει την σφραγίδα της κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας της ΝΔ στην πολιτική επιλογή ιδιωτικοποίησης του ΕΣΥ. Είναι συνέχεια της προγραφής, του σχεδιασμού, που είχε κάνει από την πρώτη στιγμή της ανάληψης της εξουσίας, και που ανέκοψε προσωρινά το ξέσπασμα της πανδημίας. Αν και σε αυτό το διάστημα των δυο χρόνων της πανδημικής κρίσης η κυβέρνηση φρόντισε να ξεδιπλώνει κάθε μέρα, στην πράξη, το σχέδιό της για την ιδιωτικοποίηση . Όπως για παράδειγμα ότι άφησε να αποδυναμώνονται οι δομές πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας και τα νοσοκομεία. Και τώρα έρχεται να βάλει και πάλι τους εργολάβους, με μεγαλύτερη δαπάνη για το δημόσιο, διώχνοντας τους εργαζόμενους που έβαλαν όλο αυτό το διάστημα πλάτη για την αντιμετώπιση της πανδημίας…»

τελευταίες δημοσιεύσεις: Τελευταία νέα