Οι δρόμοι σχεδόν άδειοι, αλλά η ζωή δύσκολη και μέσα και έξω από το σπίτι…
Μέσα, δυο και τρεις οικογένειες μαζί.
Έξω, στα νερά και τα λύματα καθρεφτίζεται η απουσία ασφαλών συνθηκών υγιεινής.
Συχνές οι διακοπές του νερού και του ρεύματος.
Στην άκρη τα φορτηγά των γυρολόγων που δεν παίρνουν κάποια αποζημίωση από τότε που δεν επιτρέπεται το πλανόδιο εμπόριο.
Οι κάτοικοι προμηθεύονται από το μαγαζάκι της γειτονιάς απολυμαντικά και χλωρίνες.
Ο Οικισμός ρωτά την δημοτική αρχή αν μπορεί να ενταχθεί στα προγράμματα :
-Προμήθεια τροφίμων λόγω έκτακτης ανάγκης
-Προμήθεια απολυμαντικών για την αποφυγή διάδοσης ασθενειών.
Το ηθικόν, ακμαιότατον!
Σάββατο του Λαζάρου
11 Απριλίου 2020







