«Στην ουσία τι κάνει ο κ. Μητσοτάκης; Σκοτώνει το εθνικό σύστημα υγείας που είναι ένα ισχυρό όπλο απέναντι στον κορονοϊό, στο όνομα υποτίθεται του εμβολιασμού. Κι εδώ είναι μεγάλη η αντίφαση και το μεγάλο ψέμα. Πώς είναι δυνατόν να λέει ότι πολεμά πραγματικά τον κορωνοϊό, όταν ο ίδιος σκοτώνει το Εθνικό Σύστημα Υγείας; Γιατί βάζοντας σε αναστολή και διώχνοντας από τα δημόσια νοσοκομεία και από τις δημόσιες δομές υγείας ανθρώπους που είναι λιγότεροι από όσους θα έπρεπε και πάρα πολύ απαραίτητοι, στη ουσία υπονομεύει την ίδια την ύπαρξη του συστήματος υγείας, άρα και την ίδια την δημόσια υγεία……Ο πρωθυπουργός σε αυτή την κρίσιμη φάση που διανύουμε, και σε σχέση με τις πυρκαγιές και σε σχέση με την πανδημία, μιλά δήθεν για συναίνεση, πίνει νερό στο όνομά της «συναίνεσης» και της «εθνικής ενότητας», αλλά στην πραγματικότητα κάνει το εντελώς αντίθετο. Αυτό κάνει ο κύριος Μητσοτάκης. Κάνει απόλυτη αντιστροφή των λέξεων και των όρων, πράττει το εντελώς αντίθετο από αυτό που εννοούν. Είναι ένας απόλυτα κυνικός άνθρωπος, πέρα από πολιτικός. Ένας άνθρωπος που δεν ταιριάζει σε αυτές τις συνθήκες. Δεν είναι ένας ανθρώπινος πρωθυπουργός, δεν αντιμετωπίζει τα πράγματα με ενσυναίσθηση. Υπάρχουν δεκάδες σημεία στην χθεσινή ομιλία του από τα οποία μπορεί κανείς να πιαστεί. Πάρτε για παράδειγμα την αποστροφή του ότι κάθε χωρικός στο χωριό του θέλει κι ένα ελικόπτερο. Και ποιος το είπε αυτό. Ο κύριος Μητσοτάκης, που πέρυσι τέτοιον καιρό έπλεε σε πελάγη ευτυχίας και έλεγε ότι μετά από ένα χρόνο θα είμαστε όλοι ελεύθεροι γιατί θα έρθει το εμβόλιο. Τότε που έπαιρνε το στρατιωτικό ελικόπτερο για να τον μεταφέρει από το νησί, όπου έκανε διακοπές, στο θέατρο για να παρακολουθήσει την παράσταση του κυρίου Λιγνάδη. Ο οποίος σήμερα είναι προφυλακισμένος για τους λόγους που γνωρίζουμε και παραδίδει μαθήματα θεάτρου μέσα στη φυλακή.Μιλάμε για το θέατρο του παραλόγου!