«Καλά που ήρθε ένα δημοσίευμα της εφημερίδας «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» για να φέρει στη δημοσιότητα αυτή την πολύ σημαντική έκθεση. Και το ζήτημα είναι γιατί την κράτησε επί δυόμιση χρόνια στο συρτάρι του ο υπουργός Μεταφορών, ο κ. Καραμανλής. Καλά που υπήρξε το σχετικό δημοσίευμα της εφημερίδας κι έμαθε ο λαός της Θεσσαλονίκης για το χρέος των μετόχων, ύψους 3,5 εκατομμύρια ευρώ.
Στο μεταξύ αυτά τα δυόμιση χρόνια, είναι δυόμιση χρόνια λάσπης, που λοιδορείται η προηγούμενη διοίκηση του ΟΑΣΘ, της διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ, η οποία προέταξε το δημόσιο συμφέρον, την εκκαθάριση ενός οργανισμού που κουβαλούσε όλες αυτές τις αμαρτίες. Του ΟΑΣΘ των κυβερνήσεων ΝΔ, που μοίραζε τα χρήματα, ενώ την ίδια στιγμή δεν υπήρχαν λεωφορεία, ενώ το επιβατικό κοινό δεν είχε αξιόπιστες συγκοινωνίες κι ενώ κάποιοι τσέπωναν χρήματα χρεώνοντας το δημόσιο!
Και τελικά αποδεικνύεται περίτρανα ποιοι τα τσέπωναν!
Και από κάνω τον παίζουν και τιμητές, και ζητούν και τα ρέστα από τον ΣΥΡΙΖΑ και την προηγούμενη διοίκηση του ΟΑΣΘ που ήρθε να βάλει τέλος σε αυτό το όργιο!»