«….Το παίζουν φιλελεύθεροι, αλλά καταλύουν κάθε έννοια φιλελευθερισμού και στην υπόθεση των παρακολουθήσεων, και στο προσφυγικό και τα ελληνοτουρκικά.
Κι εσάς προσωπικά κ. Καιρίδη, που θέλετε να προβάλετε το φιλελεύθερο προφίλ σας, θα έπρεπε να σας απασχολεί το ό,τι η συζήτηση που θα γίνει στην Ολομέλεια δεν αφορά απλά σε μια δοκιμασία του πολιτικού συστήματος. Αλλά μια δοκιμασία του δημοκρατικού πολιτεύματός μας, των συνταγματικών θεσμών και της συνταγματικής τάξης.
Η χώρα μας δοκιμάζεται, δοκιμάζεται η δημοκρατική μας παράδοση και για αυτό έχει προσωπική ευθύνη ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης.
Και δεν πρόκειται μόνο για μια αντικειμενική πολιτική ευθύνη για την οποία μίλησε ο πρώην Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ο κ. Παυλόπουλος, και άλλοι συνταγματολόγοι. Αλλά μιλάμε και για την διερεύνηση ενδεχόμενων άμεσων ευθυνών του κ. Μητσοτάκη.
Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει τίποτα να φοβηθεί από αυτούς τους φτηνούς συμψηφισμούς του κ. Μητσοτάκη, για δήθεν διερεύνηση παρακολουθήσεων προηγούμενων κυβερνήσεων, με τους οποίους θέλει να ρίξει την μπάλα στην εξέδρα. Ας κοιταχθούν μεταξύ τους στη ΝΔ, γιατί ακούω ότι θέλουν να πάνε την έρευνα και την περίοδο Σαμαρά επί υπουργίας Δένδια…»