Τις τελευταίες μέρες, σε όλη αυτή τη μάχη της διαπραγμάτευσης στην ΕΕ, η φωνή της Ελλάδας έχει χαθεί. Δεν ακούγεται ή δεν αρθρώνεται; Η κυβέρνηση παλεύει πράγματι μαζί με τις άλλες χώρες του Νότου για τα κορωνο-ομόλογα; Ή όσα είχε πει ο Κ. Μητσοτάκης ήταν απλές κορώνες;