Δ. Αυγέρη “Στο Κόκκινο” : Θα ξαναψήφιζαν Μητσοτάκη οι Θεσσαλονικείς που χρειάστηκαν τη βοήθεια Νοσοκομείου και δεν την είχαν;
4 Μαΐου 2023
Συνέντευξη στον Απόστολο Λυκεσά “Στο Κόκκινο” Θεσσαλονίκης:

–  Οι γαλάζιες διοικήσεις είχαν την αποστολή να δημιουργήσουν τους όρους και τις προϋποθέσεις να μην μείνει κανείς να υπηρετεί το ΕΣΥ αλλά να φύγουν.Κάθε ένας που φεύγει επειδή δεν αντέχει, αφήνει δουλειά στον έναν που μένει και ο οποίος, είναι νομοτελειακό, ότι θα φύγει γιατί δεν θα αντέξει. Έτσι όπως έχουν καταντήσει τα νοσοκομεία με όλους τους περίεργους γαλάζιους πολιτευτές, δημιουργούνται αντικίνητρα  Οι Διοικήσεις του ΣΥΡΙΖΑ θα έχουν σκοπο και αποστολή να υπηρετήσουν το Δημόσιο Σύστημα Υγείας και τους πολίτες. Αυτή τη στιγμή που μιλάμε το μεγαλύτερο μέρος των πολιτών δεν έχουν πρόσβαση σε δημόσιο νοσοκομείο για μια εγχείρηση. Ακόμη και η εμβληματική Καρδιοχειρουργική του Παπανικολάου έχει κλείσει. Τα χρήματα που κερδίζουν οι κλινικάρχες είναι ασύλληπτα.

Θα περίμενα από το λαό της Θεσσαλονίκης να βγει στο δρόμο και να διεκδικήσει. Να μην εξεγείρονται μόνο όταν το πρόβλημα χτυπήσει την πόρτα μας, όταν αρρωσταίνεις και δεν μπορείς να βρεις την υγεία σου. Όσοι συνειδητοποίησαν με τον πιο τραγικό και δραματικό τρόπο, όταν χρειάστηκαν τη βοήθεια ενός Νοσοκομείου και δεν την είχαν, θα ξαναψήφιζαν το Μητσοτάκη που κατάντησε τα νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας  σε αυτή την κατάσταση;  Μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι είμαστε όλοι ίδιοι;

Χρειάζεται χρόνος για να αναταχθεί το εθνικό σύστημα υγείας και να γίνει λειτουργικό για τους λήπτες των υπηρεσιών υγείας και ελκυστικό για τους επαγγελματίες της υγείας, πρέπει να το ξαναχτίσουμε σχεδόν από την αρχή. Χρειάζεται άμεσα θεσμικό και νομοθετικό έργο. Πρέπει να καταργηθούν οι νόμοι του Υπ. Υγείας που κατέλυσαν αυτό που ονομάζουμε δημόσιο σύστημα υγείας.

-Το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ είναι απόλυτα κοστολογημένο και βασίζεται στο πώς θα πάρεις χρήματα από τους λίγους, που δεν έχουν πληρώσει που ταϊστηκαν πολύ καλά αυτά τα 4 χρόνια, για να πάνε στους πολλούς της ελληνικής κοινωνίας που έχουν ταλαιπωρηθεί.  Δεν είναι εύκολο αυτό γιατί είναι τόσο μεγάλες οι πληγές που έχουν δημιουργηθεί που είναι δύσκολο να επουλωθούν αλλά απαιτείται συνέπεια, προσήλωση και κοινωνικές συναινέσεις. Για αυτό απαιτούνται και οι συνεργασίες ώστε να κοιτάμε τα επόμενα 4 χρόνια, τα 8 χρονια. 

– Είναι ξεκάθαρο ότι ο κόσμος έχει λάβει το μήνυμα ότι το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ είναι πάρα πολύ στέρεο ξεκάθαρο και ρεαλιστικό για να διασκεδάσει οποιοδήποτε φόβο προσπαθεί να προκαλέσει το καθεστώς που μετράει μέρες. Δεν είναι μόνο σε αποδρομή αλλά υπό προθεσμία.  Το κλίμα έχει αλλάξει, ο κόσμος έχει ξε-φοβηθεί και περιμένει πολλά από εμάς. Είναι όμως πράγματα που περιμένει από την ίδια του τη ζωή. Και κανείς δεν θα του δώσει αν δεν έχει μέρισμα στην πολιτική και κοινωνική προσπάθεια. Να καταλάβει η κοινωνία και οι πολίτες οτι αυτά φτιάχνονται σε συνέργεια με το πολιτικό σύστημα. Από τις επαφές με τον κόσμο, βλέπω την επιθυμία και την απαίτηση του κόσμου να υπάρχει νέα προοδευτική διακυβέρνηση στις 22 Μαϊου. Και υπάρχει η εκφρασμένη πρόθεση της θετικής ψήφου στον ΣΥΡΙΖΑ, ωστε πρώτο κόμμα με τον Αλέξη Τσίπρα Πρωθυπουργό. Είναι ξεκάθαρο αυτό. 

-Ο Μητσοτάκης και όλοι αυτοί οι πρίγκιπες δεν έχουν κινηθεί με ΜΜΜ. Η έλλειψη των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στη Θεσσαλονίκη είναι μεγάλο πρόβλημα. Δεν έχουμε ούτε μετρό, ούτε αρχαία. Είναι ένα από τα μεγαλύτερα εγκλήματα που διέπραξε ο Μητσοτάκης σε βάρος της Θεσσαλονίκης και θα καταδικαστεί για αυτό. 

τελευταίες δημοσιεύσεις: Τελευταία νέα