Οι μεταλλάξεις του κορωνοϊού και η μεταλλαγμένη «δημοκρατία» του καθεστώτος Μητσοτάκη!Τρίτο κύμα της πανδημίας προ των πυλών, αλλά η κυβέρνηση Μητσοτάκη συνεχίζει το ίδιο, παράφωνο, βιολί. Παίζει με την κουτοπονηριά, την έλλειψη διαφάνειας και λογοδοσίας, τον εκφοβισμό της κοινωνίας, τις επικοινωνιακές υπεκφυγές της πραγματικότητας.Στην περίπτωση της Θεσσαλονίκης, η κυβέρνηση δεν φαίνεται να έχει διδαχθεί από τα εγκληματικά λάθη που διέπραξε κατα το δεύτερο κύμα της πανδημίας. Ο αυτοδηλωθείς αναρμόδιος υφυπουργός Χαρδαλιάς έρχεται στην πόλη και εμφανίζεται καθησυχαστικός, χωρίς να λέει ποιο είναι το σχέδιο αντιμετώπισης του νέου κινδύνου, ποιος ο υπεύθυνος για την κατάρτιση και την εκτέλεση του όποιου σχεδίου, ποιος ο έχων την υποχρέωση να λογοδοτήσει για τα όποια αποτελέσματα…