«Οποιαδήποτε αναταραχή θα ενίσχυε την καχυποψία και τις αμφιβολίες για την αξία του εμβολίου. Ωστόσο, την αναταραχή την δημιουργεί η ίδια η κυβέρνηση, θέτοντας από του πουθενά ζήτημα υποχρεωτικού εμβολιασμού των υγειονομικών. Και αυτό έχει λόγο που το κάνει…Ο εμβολιασμός είναι επιβεβλημένος στον αγώνα για την αναχαίτιση της πανδημίας, αλλά δεν μπορεί να επιτευχθεί με επιβολή, αλλά με το να κερδηθεί η αποδοχή του και η εμπιστοσύνη του κόσμου. Η κυβέρνηση, αντί να προχωρήσει με γοργά βήματα το πρόγραμμα εμβολιασμού του γενικού πληθυσμού, αναλαμβάνοντας παράλληλα πρωτοβουλίες ενημέρωσης και εδραίωσης της εμπιστοσύνης στον εμβολισμό, επιδίδεται σε έναν αγώνα συκοφάντησης των υγειονομικών. Λίγο- πολύ λέει ότι θέτουν σε κίνδυνο την δημόσια υγεία επειδή δεν εμβολιάζονται.Ψέματα! Περισσότεροι από 82% των υγειονομικών έχουν μέχρι στιγμής εμβολιαστεί. Το είπε ο ίδιος ο υπουργός υγείας διαψεύδοντας τα ψέματα του Άδωνι Γεωργιάδη.«Είναι ντροπή κύριε Μηταράκη να αντιμετωπίζετε με αυτόν τον τρόπο τους υγειονομικούς, όταν μπήκαν στην φωτιά με γυμνά χέρια για να σώσουν ανθρώπινες ζωές, πολύ πριν έρθει το εμβόλιο. Με αυτό το νόμισμα τους «πληρώνετε», επιστρατεύοντας τον κοινωνικό αυτοματισμό. Και αυτό το κάνετε για να αποπροσανατολίσετε την κοινή γνώμη. Όπως για παράδειγμα από το θέμα των απευθείας αναθέσεων. Έχετε ακούσει αν ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου ζήτησε έρευνα για τις απευθείας αναθέσεις του Υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής; Για την κατασκευή των τεσσάρων δομών σε νησιά του Αιγαίου ύψους 12.000.000 ευρώ, για τις οποίες η νομική συμβουλή είναι 10.000.000 ευρώ;»